2014 PARA MI PRIMA ROSA MARI

CAMINANDO POR LA CALLE YO TE VÍ

Por la calle yo te vi
    paseando por la calle
 en pos de ti, pedí,
por los tuyos también por ti
imaginándome
que me estaba
  acercándome con toda mi ilusión,
a tu casa más al estar
cerca de ti.
para así ambas
 dirigirnos
 ha realizar
 la compra.







.- Caminando
por las calles
mi alma
 se alegró
 al acordarme
de ti,
 un gesto de alegría
se esbozó
en mi cara,
mi semblante
se alegró al pensar
 en ti.
Es mi mayor
 Ilusión,
 La de verte,
 Para así
 ambas recordar
 Nuestra infancia nuestros veranos.
CAMINANDO POLA RÚA VINTE
Vinte na rúa
     Camiñando pola rúa
  Despois de ti, preguntei,
Para o teu tamén para ti
Imaxinandome
Que fun
   Achegándome
 con toda a miña ilusión,
Á túa casa máis ao estar
Preto de ti.
Así que os dous
  Condúcenos
  Realizou
  A compra.
.- Camiñando
Nas rúas
Miña alma
  Estaba contento
  Cando me lembro
De ti,
  Un xesto de alegría
Estaba esbozado
Na miña cara,
O meu rostro
Alegrouse de pensar
  En ti.
É o meu maior
  Ilusión,
  Para verte,
  Por iso
  Ambos lembran
  A nosa infancia os nosos veráns.
















Caxú © 2014

Comentarios

Entradas populares de este blog

Corrían los años 70 Marín. Mis recuerdos

Fotos digitalizadas 2024 arte AI y fix

2024 todos mis montajes y dibujos 20024