2023 Dedicatorias a mis padres por su santo, decimo quinto aniversario wn el cielo, y por su 75 aniversario de boda en el cielo

Felicidades o meu lucero por tu santo
El 13 de junio
 e por tu decimo quinto aniversario no ceo
126 de junio del 2008
Bicos e querotes a lo mais alto do ceo

Montaje realizado el 16 de junio 2023
 

En gallego

Coma unha rosa da primavera, 

encheches 

o meu corazón

 ti es a nena dos meus ollos, 

toda a miña vida, 

Eu son quen te espera 

co corazón

 ardente,

 preguntando a Deus 

de corazón

 e a alma en vela, 

que ti o último primavera

 máis. 

.- Aínda lle sigo preguntando,

 dende as profundidades 

do meu ser, 

que non duras nin un,

 pero máis primaveras

 .- Xa sei que xa non estás aquí 

con nos, pero para min 

é coma se estiveses aínda 

Do noso lado.

 .- Que a túa alma e o teu corazón 

quedan tan fresco e exquisito, 

coma unhas rosas na primavera, 

esperando

 para saír de novo o sol, 

ese sol que lles dá calor, 

vida e alegría. 

.- Por iso que sigo suplicando 

a Deus que todas as noites 

e cada día,

 cando estou relajada sentada na cama

 para escoitarte chamar 

como ese día, un ano despois de deixarnos, 

mentres estaba  sentada na cama 

cos ollos pechados,

 oín que me chamabas 

como cando estábamos  os tres na casa, 

que sensación máis agradable, 

Nunca a esquecerei. .

- Eu, a miña princesa, 

o meu tesouro, 

miña raíña, 

naiciña miña,

 Ti o meu gran amor,

 nunca te esquezas, 

sempre te levarei 

no corazón e na memoria .

- Deus sabe ben o que te boto de menos, 

e sobre todo cando se achegan data sinalada.





El día 13 de junio del 2023

En castellano

Como una rosa

de primavera,

llenaste mi corazón, 

tu que eres la niña 

de mis ojos, 

mi vida entera, 

yo soy la que te espera 

con el corazón en vela, 

pidiéndole a Dios, 

de corazón 

y el alma en vela, 

que durases una

primavera mas. 

.- Todavía sigo pidiéndole,

desde lo hondo de mi ser, 

que dures no una, 

sino mas primaveras.

.- Se que ya no estas 

con nosotros, 

pero para mi 

es como si siguieras

a nuestro lado.

.- Que tu alma 

y tu corazón 

se mantengan

tan frescas

y primorosas,

como unas rosas 

en primavera,

esperando

a que salga 

de nuevo el sol,

ese sol 

que les da calor, 

vida

 alegría.

.- Es por eso 

que le sigo rogando

a Dios que cada noche

y cada día,

cuando esté relajada,

te sienta,

que te oiga llamarme

como aquel día, 

al año de dejarnos,

estando sentada 

en la cama 

con los ojos cerrados, 

te oí llamarme,

como cuando 

estábamos los tres

en casa,

que sensación

mas grata, 

nunca la olvidare. 

.- Yo princesa mía,

mi tesoro, 

reina mía, 

miña naiciña,

tu mi gran amor,

nunca te olvidare, 

siempre te llevaré

en el corazón 

y en el recuerdo.

.- Bien sabe Dios

lo que te echo en falta,

y sobre todo 

cuando se acercan

fechas señaladas.


27 de junio de 1948

Realizado el 16 de junio 2023

Un 27 de junio de 1948 os unisteis en Marín,  seguís juntos hasta el infinito y más allá, 

Para estrelas marabillosas
Os nosos dous piares
principal
 Quen nos deu a vida
Coidaron de nós
Eles nos educaron
Eles nos guiaron
 Preocupáronse
 para nós
Déronnos todo o seu apoio
Cariño e confort
 os seus consellos
Cando caemos
  Levantáronnos
 Estivemos curados
 Eles nos curaron
Cando o necesitabamos
 comodidade alí estaban
 estiveron
 E aínda están á distancia
 O noso pano de bágoas
 O ombreiro que nos empeño
  Mesmo se non te sentimos
nos sabemos
 que desde a parte superior do ceo
Estás coidando de nós
 E vendo
Para nós
Gustaríame
 Ser capaz de verte
 Sentir
 Escoita
 Ser capaz de abrazarte
 e bícache
Pero estou satisfeito de soñar
 contigo
 Escoita cando Deus quere, P
 A semana pasada
Unha noite pronto
Deitarse
 relaxarse
por rezar
 Escoiteiche chamar ao meu
  Respondín a ti
Se mamá te escoito,
A miña alma calmouse
Simplemente pregunto a Deus
non tarde para darme
 O desexo de escoitar
A voz de papá
Ben, teño medo de esquecer
Aínda que sei que leva dentro
E nunca esquezas
Pero ese medo
Intenta apoderarse
de min coma cando marchaches.
Quérote.
















En castellano 

Para unos maravillosos luceros

nuestros dos pilares 

principales

 que nos dieron la vida 

nos cuidaron  

nos educaron 

nos guiaron

 se preocuparon

 por nosotros 

nos dieron todo su apoyo 

cariño y consuelo

 sus consejos 

cuando nos caíamos

  nos levantaban

 curaban  estabamos

 malas nos sanaban

cuando necesitábamos

 consuelo ahí estaban

 ellos eran

 y siguen siendo en la distancia

 nuestro paño de lágrimas

 el hombro dode apoyarnos

  aunque  no os sintamos 

sabemos

 que desde lo más alto del cielo 

nos estaís cuidando

 y velando 

por nosotras 

si que me gustaría

 poder veros

 sentiros

 oiros

 poder abrazaros

 y besaros 

pero me conformo con soñar

 con vosotros 

 oiros cuando Dios quiera ,p

 la semana pasada 

una noche al poco tiempo 

de acostarme 

 de relajarme 

para orar

 te oí llamarme mamá

  te respondí 

si mamá te oigo, 

mi alma se serenó 

tan sólo le pido a Dios 

que no tarde en cederme

 el deseo de oír 

la voz de papá 

pues tengo miedo de olvidarme 

aunque sé que se lleva dentro 

y nunca se olvida 

pero ese temor 

trata de apoderarse 

de mi como cuando tú te fuiste.

Os quiero mucho.




























Comentarios

Entradas populares de este blog

Corrían los años 70 Marín. Mis recuerdos

Fotos digitalizadas 2024 arte AI y fix

2024 todos mis montajes y dibujos 20024