Caxu Molinet Barreiro
🌼 🌼 🌼 🌼 🌼 🌼
Nos meus poemas
son escritos
meus sentiientos ,
eo que eu sinto
máis dun día
soñei ,
os meus pensamentos ,
anhelos
e noites sen durmir .
meu día
día ,
meus poemas ,
Son como un diario
para min ;
en que I
caber
poesía ,
ás veces en prosa
e outras rimas ,
ou rima
asonanante ,
conta os feitos
ocorreu
na miña vida ,
narrando as palabras
orella
opinións ,
interpretacións
errónea ,
eu xa oín
contar aos outros
meu ,
tamén contan
neles ,
miñas tristezas
e as miñas alegrías .
os meus poemas ,
miñas historias
e historias
tomando los a realizar
por escrito,
como , levando-os
editar
e publicar
Internet ,
a través da miña parede
ou a miña blogger ,
é un dos meus moitos
wishful thinking
eu deixei
feito.
miña fe ,
miña esperanza
é o que eu puxen
en noso Señor ,
el cre en min ,
é que
quen sabe
falo a verdade ,
e que nunca
vou ter
que decepcionar .
Caxú © ® 2015
🌼 🌼 🌼 🌼
-Castellano -
En mis poesías
estan escritos
mis sentiientos,
ilusiones
y lo que yo
mas de un día
soñé,
mis pensamientos,
anhelos
y desvelos.
Mi día
a día,
mis poesias,
son como un diario
para mí;
en las que yo
en forma
de poesía,
unas veces en prosa
y otras con rima,
o con rima
asonanante,
relato los hechos
acontecidos
en mi vida,
narro las palabras
oidas,
pareceres,
interpretaciones
erróneas,
que he oido
decir a otros
de mi,
tambien cuento
en ellas,
mis penas
y mis alegrías.
Mis poesías,
mis relatos
y narraciones
al poderlas realizar
por escrito,
al igual que al poderlas
editar
y publicar
por Internet,
por medio de mi muro
o de mi blogger,
es una de mis tantas
ilusiones
que me quedan
por realizar.
Mi fe,
mi esperanza
es la que he puesto
en nuestro Señor,
se que El me cree,
que sabe
que digo la verdad,
y que El núnca
me va ha defraudar.
Caxú © ® 2015

Comentarios

Entradas populares de este blog

Corrían los años 70 Marín. Mis recuerdos

Fotos digitalizadas 2024 arte AI y fix

2024 todos mis montajes y dibujos 20024