Estar contigo es( gallego Castellano)

Estar contigo é
 algo que non se pode explicar
é algo bo que che fai soñar
ata o punto de facerte durmir
 non queres separarte de ti,
Quero ser ambas asas
sentado

na cama
os nosos corpos
e as nosas cabezas
 sentindo a calor
que emana do teu ser,
está abrazándoo
firmemente sen chegar
ata ti
 deixar ir


para non deixarche
 para escapar
como querer inspirar
todo o teu sentimento,
toda a túa persoa
para que cando
 non estea
 ter
 unha parte de vós,
 fíxome máis forte
 ao mesmo tempo
 sen ter 
 loitar por non sentirse
 que non o son.
 Recibo o teu calor
 que me dá paz de espírito
 serenidade
 e conformidade
 ata o punto de relaxación
 para durmir lentamente
ese sentimento
tan agradable e amable
                  ao mesmo tempo       
                   que me dá paz
           
 que teño pouco para gozar
  pero aproveitarémoslo
  e gozalo mil e un tempo mais  eu         
 amo a miña moza
 ...
CASTELLANO
Estar contigo es
 algo que no se 
 puede explicar es algo agradable
 que te hace soñar hasta el punto
 de hacerte adormilar
 es no querer
separarme de ti,
querer estar ambas
acurrucadas
sentadas
en la cama arrimados
nuestros cuerpos
y nuestras cabezas       
 sintiendo el calor
que emana de tu ser,
es abrazarte
 fuertemente sin llegarte
 a soltar para no dejarte
 escapar
como queriendo inspirar
 todo tu sentir,
toda tu persona,
para que cuando no estés
 tener
 una parte de ti,
 hacerme a la vez más
fuerte sin tener que luchar
por no sentir
                           que no estás.
                            Yo recibiendo tu calor
           
             que me da tranquilidad
                           serenidad
 y conformidad
 hasta el punto de relajarme
 dormirme poco a poco
esa sensación
tan agradable y apacible a la par
 que me da paz
 que poco me queda por disfrutarla, 
pero voy aprovecharla
 y disfrutarla mil y una vez más.
Te quiero mi niña
 Caxú ©®™2016

Comentarios

Entradas populares de este blog

Corrían los años 70 Marín. Mis recuerdos

Fotos digitalizadas 2024 arte AI y fix

2024 todos mis montajes y dibujos 20024