Ay deste calor
tan horrendo
que non me deixa
ser feliz.
Ay desta vida 
ingrata
eu tan só quero 
sonreír 
e non sofrir
pra poder
ser así feliz. 
Eu non quero tristezas
nin penas
Tan só teño unhas ganas 
inmensas 
de fechar 
os oios
e de non ver
sofrir
a meu amor
Unhos din
que é Deus
outros que  non é
e outros
falando din
 por falar 
falas inciertas
que dln que 
 as cousas
que se 
presentan
asì.
Mais eu
digoche
que é
unha vida
ingrata,
eu tan só quero
pra unhos
mais
que pra outros,
onde todos
quereimos ser
felices.
 As circunstancias
ingratas,
ingratas circunstancias,
porqué non nos
deixais vivir en paz,
¿porque teñedes
que ponernos
tropiezos
que nos
non queremos?
¡Deixarnos
vivir 
en paz!
¡que xa esta ben
de tanto sofrir!
Xa hemos
 aprendido
la lección
do que 
es vivir!.
Caxú Molinet Barreiro©

Comentarios

Entradas populares de este blog

Corrían los años 70 Marín. Mis recuerdos

Fotos digitalizadas 2024 arte AI y fix

2024 todos mis montajes y dibujos 20024